Blog de Comunicación, Marketing e Coaching

Avogacía-IA enganosa

22/04/2024

Avogacía-IA enganosa

Por Francisco Pérez Bes En Estados Unidos xa se produciu o primeiro caso no que o regulador iniciou un proceso sancionador contra unha campaña publicitaria que aseguraba utilizar intelixencia artificial cando, en realidade, non o facía. Existe risco de que se produzan este tipo de situacións en España?

17/04/2024

Como afectará a Intelixencia Artificial no marketing legal e no desenvolvemento empresarial?

Por Eugenia Navarro
A IA ten o potencial de mellorar a eficiencia, a eficacia e a personalización do márketing legal proporcionando análises de datos avanzadas, automatizando tarefas rutineiras, optimizando estratexias en liña e prestando servizos xurídicos básicos de forma automatizada. O autor desenvólvao neste artigo.

09/04/2024

Nova retórica para a Intelixencia Artificial

Por Rafael Guerra
A chamada Intelixencia Artificial atópase na súa fase preadolescente e é o momento de comezar a crear unha retórica a medida para ela. O autor propón unha serie de consellos.

02/04/2024

Comunicación do informe oral e cita da xurisprudencia

Por Oscar León
A súa finalidade non é outra que a de esclarecer os feitos e os fundamentos xurídicos nos que as partes sustentan as súas pretensións unha vez realizadas as probas pertinentes. O autor ofrece unha serie de consellos durante a súa presentación.

19/03/2024

Cales son as habilidades blandas dun avogado exitoso que a Intelixencia Artificial nunca pode substituír?

Por Bertha Santos
A IA non poderá substituír as habilidades blandas xa que son habilidades interpersoais e sociais, non relacionadas co coñecemento técnico e que, xunto coas habilidades técnicas, marcan a verdadeira diferenza entre un avogado exitoso ou non. O autor explica cales son as habilidades blandas máis necesarias para a profesión xurídica.

12/03/2024

Boas prácticas na retórica xudicial

Por Rafael Guerra
O autor suxire a xulgar cales son as mellores virtudes retóricas para mellorar a súa calidade verbal.

26/02/2024

O avogado consciente, algo no que crer #forlawyers

Para o autor, o avogado consciente é aquel que se pregunta cal é o reto e ten a capacidade de liderar inspirando co exemplo.
Que pegada queres deixar? Cal vai ser o teu legado? Este artigo dá algúns consellos para profesionais do dereito.

20/02/2024

O xogador de póquer detrás de cada avogado

Por José Ramón Chaves
Segundo o autor, este xogo de cartas valora moito a comunicación entre as partes, a estratexia de comportamento e a avaliación do risco. E neste artigo analiza as analoxías coa avogacía.

08/02/2024

A marca persoal do avogado como base para o desenvolvemento empresarial

Por David Wall
Hai moita confusión sobre o que significa ter unha boa marca persoal: popularidade, ser o mellor da clase, aparecer... O autor aclara que é e como desenvolvelo.

30/01/2024

15 consellos para que os mozos avogados desenvolvan o seu negocio

Por Lydia Zommer
O autor ofrece algunhas recomendacións e unha conclusión poderosa para todos os asociados dunha empresa que queiran achegar clientes e asuntos á empresa.

24/01/2024

Defensa eco-sostible

Por Francisco Pérez Bes

O novo regulamento de transición ecolóxica prohibirá o uso publicitario de alegacións ambientais xenéricas cando o responsable desta publicidade non estea en condicións de demostrar que o produto/servizo mantén "un excelente rendemento ambiental recoñecido". O autor analiza como afectaría este cambio á regulación dos contidos publicitarios en España e aos consumidores.

16/01/2024

A morte da facturación horaria?

Por Eugenia NavarroA resistencia á facturación por hora xeneralizouse entre os clientes legais, e os motivos desta aversión son numerosos e ben fundados. O autor explora as razóns.

21/12/2023

A paciencia, un alicerce na comunicación do avogado

Por Oscar León
O autor aborda a importancia da paciencia para os profesionais do dereito, xa que é fundamental observar os procesos de comunicación, especialmente en escenarios conflitivos, e ser conscientes da importancia de ser pacientes, non pasivos, para saber xestionalos correctamente. .

1 de 43