Blog de comunicación e mercadotecnia legal
- Inicio
- Publicacións
- blogs
- Blog de Comunicación, Marketing e Coaching
Blog de Comunicación, Marketing e Coaching
22/04/2024
Por Francisco Pérez Bes En Estados Unidos xa se produciu o primeiro caso no que o regulador iniciou un proceso sancionador contra unha campaña publicitaria que aseguraba utilizar intelixencia artificial cando, en realidade, non o facía. Existe risco de que se produzan este tipo de situacións en España?
Como afectará a Intelixencia Artificial no marketing legal e no desenvolvemento empresarial?
Por Eugenia Navarro
A IA ten o potencial de mellorar a eficiencia, a eficacia e a personalización do márketing legal proporcionando análises de datos avanzadas, automatizando tarefas rutineiras, optimizando estratexias en liña e prestando servizos xurídicos básicos de forma automatizada. O autor desenvólvao neste artigo.
Nova retórica para a Intelixencia Artificial
Por Rafael Guerra
A chamada Intelixencia Artificial atópase na súa fase preadolescente e é o momento de comezar a crear unha retórica a medida para ela. O autor propón unha serie de consellos.
Comunicación do informe oral e cita da xurisprudencia
Por Oscar León
A súa finalidade non é outra que a de esclarecer os feitos e os fundamentos xurídicos nos que as partes sustentan as súas pretensións unha vez realizadas as probas pertinentes. O autor ofrece unha serie de consellos durante a súa presentación.
Cales son as habilidades blandas dun avogado exitoso que a Intelixencia Artificial nunca pode substituír?
Por Bertha Santos
A IA non poderá substituír as habilidades blandas xa que son habilidades interpersoais e sociais, non relacionadas co coñecemento técnico e que, xunto coas habilidades técnicas, marcan a verdadeira diferenza entre un avogado exitoso ou non. O autor explica cales son as habilidades blandas máis necesarias para a profesión xurídica.
Boas prácticas na retórica xudicial
Por Rafael Guerra
O autor suxire a xulgar cales son as mellores virtudes retóricas para mellorar a súa calidade verbal.
O avogado consciente, algo no que crer #forlawyers
Para o autor, o avogado consciente é aquel que se pregunta cal é o reto e ten a capacidade de liderar inspirando co exemplo.
Que pegada queres deixar? Cal vai ser o teu legado? Este artigo dá algúns consellos para profesionais do dereito.
O xogador de póquer detrás de cada avogado
Por José Ramón Chaves
Segundo o autor, este xogo de cartas valora moito a comunicación entre as partes, a estratexia de comportamento e a avaliación do risco. E neste artigo analiza as analoxías coa avogacía.
A marca persoal do avogado como base para o desenvolvemento empresarial
Por David Wall
Hai moita confusión sobre o que significa ter unha boa marca persoal: popularidade, ser o mellor da clase, aparecer... O autor aclara que é e como desenvolvelo.
15 consellos para que os mozos avogados desenvolvan o seu negocio
Por Lydia Zommer
O autor ofrece algunhas recomendacións e unha conclusión poderosa para todos os asociados dunha empresa que queiran achegar clientes e asuntos á empresa.
Defensa eco-sostible
Por Francisco Pérez Bes
O novo regulamento de transición ecolóxica prohibirá o uso publicitario de alegacións ambientais xenéricas cando o responsable desta publicidade non estea en condicións de demostrar que o produto/servizo mantén "un excelente rendemento ambiental recoñecido". O autor analiza como afectaría este cambio á regulación dos contidos publicitarios en España e aos consumidores.
A morte da facturación horaria?
Por Eugenia NavarroA resistencia á facturación por hora xeneralizouse entre os clientes legais, e os motivos desta aversión son numerosos e ben fundados. O autor explora as razóns.
A paciencia, un alicerce na comunicación do avogado
Por Oscar León
O autor aborda a importancia da paciencia para os profesionais do dereito, xa que é fundamental observar os procesos de comunicación, especialmente en escenarios conflitivos, e ser conscientes da importancia de ser pacientes, non pasivos, para saber xestionalos correctamente. .
Plans de negocio, accións promocionais, estratexia de comunicación, posicionamento no mercado... información e ferramentas útiles para que os novos avogados e estudantes de Dereito comecen a familiarizarse co que, posiblemente, non se lles vaia ensinar. AUTORES: David muro, Doña Alcalá, Eugenia Navarro, Francisco Pérez Bes, Jaime Saz Fernández-Soto, Lydia zommer, José Ramón Chávez, Marc Gerico, Oscar León, Guerra Rafael, Javier Lorente
Bertha Santos, Cristina M. Ruiz , Diego Alonso, José Luís Pérez Benítez, María Antonia Carmona, Rosa Manblonde
.