Canle de reclamacións interna

El Consejo General da Avogacía Española, en cumprimento da Lei 2/2023, do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que denuncian infraccións normativas e da loita contra a corrupción, desenvolveu e implantou o sistema interno de xestión da información da Avogacía, e dentro deste sistema. ten implantada a canle interna de información, a disposición daquelas persoas que, estando vinculadas a esta Consejo General, queren denunciar de forma confidencial e protexida posibles irregularidades e actos de corrupción.

De acordo cos principios de transparencia e garantías contemplados na lei, esta canle garante a confidencialidade da identidade da persoa que quere informar, así como a prohibición de represalias e protección contra as consecuencias adversas derivadas da denuncia. Todos os informes recibidos serán tratados coa máxima seriedade e confidencialidade, e adoptaranse as medidas necesarias para investigar e sancionar calquera infracción normativa ou acto de corrupción denunciado de forma xusta e eficaz.

O obxectivo desta canle de denuncia é proporcionar ás persoas un espazo seguro e de confianza onde facer escoitar a súa voz e contribuír á loita contra a corrupción. A través desta canle de denuncia, todos aqueles que teñan información relevante sobre posibles infraccións normativas ou actos corruptos están invitados a manifestarse e prestar o seu testemuño con responsabilidade. Entre todos podemos construír unha sociedade máis xusta e íntegra, onde prevalezan os valores éticos e se combata activamente contra a corrupción en todas as súas formas.

A Información (Queixa) pódese realizar con identificación do informante (denunciante), ou mesmo de forma anónima. Teña en conta que se opta polo anonimato, a persoa denunciante non poderá recibir información sobre a súa evolución, senón que só poderá ver a evolución do seu estado, accedendo directamente á opción de seguimento co DNI que se lle proporcionado ata o final do envío da Información (Queixa).


A Información (Queixa) pódese realizar con identificación do informante (denunciante), ou mesmo de forma anónima. Teña en conta que se opta polo anonimato, a persoa denunciante non poderá recibir información sobre a súa evolución, senón que só poderá ver a evolución do seu estado, accedendo directamente á opción de seguimento co DNI que se lle proporcionado ata o final do envío da Información (Queixa).

Ten en conta que tanto o informante como as persoas afectadas pola denuncia terán dereito a preservar a súa identidade, nos termos previstos no artigo 32 da Lei 2/2023, do 20 de febreiro. Ademais, os informantes dispoñen dunha serie de dereitos, cando a información que facilite cumpra os requisitos dos artigos 2 e 35 da devandita norma, entre os que destacan destaca a prohibición de represalias (artigo 36). Así mesmo, contempla as medidas de apoio e protección contra as represalias que a Lei recolle nos seus artigos 37 e 38.

Non obstante, tamén hai que ter en conta que "comunicar ou revelar publicamente información sabendo que é falsa" considérase infracción moi grave e que a Lei prevé unha multa de entre 30.001 e 300.000 euros para as persoas físicas que a cometan [artigos 63.1.f. ) e 65.1.a) da citada Lei].

loguear