Blog de comunicación e mercadotecnia legal
- Inicio
- Publicacións
- blogs
- Blog de Comunicación, Marketing e Coaching
Blog de Comunicación, Marketing e Coaching
14/05/2024
Como deixar de ser un avogado perfeccionista e ineficiente?
Por Salvador Cortés O perfeccionismo é un dos trazos inherentes á personalidade dos avogados e unha das causas da perda de rendibilidade do despacho. O autor ofrece unha serie de suxestións para que os profesionais do dereito sexan máis felices e produtivos.
Como evitar o "burn out" na práctica xurídica?
Por Bertha Santos
O burnout profesional pode provocar unha falta de enerxía, un esgotamento físico, mental e emocional e, en consecuencia, unha diminución da produtividade laboral. O autor dános unha serie de sinais que poden indicar este desgaste e poder corrixilo.
Os textos forenses acadarán a sinxeleza, precisión e claridade desexables cando se escriben mediante máquinas
Por Rafael Guerra
Moitos escritos forenses son difíciles de ler debido á súa complexidade compositiva e á súa escritura complicada e confusa. Ninguén escribe complicado a propósito. Escribimos así porque non o sabemos ou non podemos facelo doutro xeito. Por iso, o autor propón unha solución: que sexan escritos por máquinas, sen que substitúan o valioso traballo humano da consultoría.
Os avogados e a prensa: como navegar a brecha entre a importancia interna e o valor da noticia
Por Lydia Zommer Cando é algo noticiable e cando non? Como transformar o contido corporativo en material atractivo para os medios? O autor ofrece algúns consellos para acadar a repercusión mediática esperada tamén no sector xurídico.
Saber cortar e pegar lexislación e xurisprudencia
Por José Ramón Chaves
Os avogados coas súas alegacións tentan persuadir ao xuíz de que teñen razón, e despois de buscar a xurisprudencia adoitan atopar unha decisión: o precepto legal ou a sentenza atópase literalmente vertido, ou vai acompañado de explicacións? O autor analízao neste artigo
O tuitismo, un recurso retórico moi oportuno para compoñer textos forenses
Por Rafael Guerra
O uso do ordenador e, sobre todo, da tableta e do stmarphone modificou os hábitos de lectura. Hoxe é malo enfrontarse a interminables parágrafos con sentenzas moi longas, tamén para textos xudiciais. O autor analízao neste artigo.
Avogados e actividade comercial: un tema para setembro?
Por David Wall
Neste post, o autor comparte algunhas reflexións e recomendacións para abordar a actividade comercial no día a día da firma.
A publicidade legal na era da Intelixencia Artificial
Por Francisco Pérez Bes
Coa proliferación da Intelixencia Artificial, cada vez son máis os avogados que utilizan reclamacións publicitarias nas que ofrecen, de diferentes xeitos, servizos xurídicos vinculados a esta tecnoloxía. O autor asegura que a orientación e orientación dos organismos institucionais debe ser moi importante.
Os 10 principais retos dos despachos de avogados nesta nova era
Por Eugenia Navarro
As firmas deben estar abertas a cambiar as súas estratexias en función dos cambios do entorno e crear espazos amigables para os seus avogados e ter un impacto positivo. O autor analízao neste artigo.
A expresión lingüística, unha habilidade clave para o exercicio profesional
Por Oscar León
O dominio da expresión lingüística é fundamental para o exercicio profesional do avogado. O autor explica as características da palabra ferramenta para acadar os obxectivos perseguidos.
Como evitar a procrastinación para ser un avogado máis produtivo?
Na decisión de aprazar as tarefas do profesional da avogacía entran en xogo razóns racionais por unha banda e razóns emocionais por outra, identificar estas razóns é o primeiro paso para poder avanzar nunha correcta xestión do tempo. O autor analízao neste artigo.
Ler o informe de conclusións non é a causa
Por Rafael Guerra
A autora fálanos dunha das recomendacións do “Protocolo de boas prácticas procesuais” na que se di que non se levará a cabo o xuízo oral coa simple lectura de escritos previamente elaborados, e comenta que a lectura dos devanditos informes de conclusións non é a causa. que carecen de forza persuasiva, que se pode experimentar esa fascinación e ponnos exemplos diso.
É posible controlar o que outros pensan do noso bufete de avogados? #Reputación #Comunicación #Sostenibilidade
Por Cristina M. Ruiz
A reputación corporativa depende da percepción subxectiva e relativa que os stakeholders teñan da oficina ou da empresa, é algo que non se pode controlar, pero que se pode xestionar para crear valor. Neste sentido, o autor reflexiona sobre dita xestión desde diferentes perspectivas e como xerar confianza desde a comunicación da sustentabilidade, xa que é unha oportunidade para ter máis valor.
Plans de negocio, accións promocionais, estratexia de comunicación, posicionamento no mercado... información e ferramentas útiles para que os novos avogados e estudantes de Dereito comecen a familiarizarse co que, posiblemente, non se lles vaia ensinar. AUTORES: David muro, Doña Alcalá, Eugenia Navarro, Francisco Pérez Bes, Jaime Saz Fernández-Soto, Lydia zommer, José Ramón Chávez, Marc Gerico, Oscar León, Guerra Rafael, Javier Lorente, Salvador Cortés, Bertha Santos, Cristina M. Ruiz , Diego Alonso, José Luís Pérez Benítez, María Antonia Carmona, Rosa Manblonde .