Blog de comunicación e mercadotecnia legal
- Inicio
- Publicacións
- blogs
- Blog de Comunicación, Marketing e Coaching
Blog de Comunicación, Marketing e Coaching
08/05/2024
É posible o desenvolvemento empresarial sen marketing e comunicación nun bufete de avogados?
Por David Wall O marketing e a comunicación xogan un papel fundamental para que as accións comerciais sexan rendibles e impacten realmente no público obxectivo. O autor desenvólvao neste artigo.
A morte da facturación horaria?
Por Eugenia NavarroA resistencia á facturación por hora xeneralizouse entre os clientes legais, e os motivos desta aversión son numerosos e ben fundados. O autor explora as razóns.
A paciencia, un alicerce na comunicación do avogado
Por Oscar León
O autor aborda a importancia da paciencia para os profesionais do dereito, xa que é fundamental observar os procesos de comunicación, especialmente en escenarios conflitivos, e ser conscientes da importancia de ser pacientes, non pasivos, para saber xestionalos correctamente. .
Claves do liderado humanístico para o benestar no exercicio da avogacía
Por Bertha Santos
O autor dá unha serie de pautas para conseguir un liderado baseado nunha comunicación clara, coherente e transparente, co fin de crear culturas corporativas que fomenten o coidado das persoas.
Exemplo de texto legal de difícil lectura
Por Rafael Guerra
O autor dá unha serie de consellos aos autores de textos xudiciais para facilitar a súa comprensión.
Creando un despacho de avogados de #impactosustentable #paraavogados
Por Cristina M. Ruiz
Considerou ser un despacho xurídico de impacto sostible? O autor dá algunhas claves para incorporar a sustentabilidade no centro da estratexia da firma.
A importancia do silencio na vista oral
Por José Ramón Chaves
O autor afirma que hai puntos de vista tan silenciosos que son "vistos e non vistos" por mor da brevidade. Polo tanto, a capacidade expresiva é fundamental porque a vista oral é unha escenificación diante do xuíz, cuxa atención debe ser captada.
Marketing legal dirixido a particulares ou empresas: pan, pan e viño, viño
Por David Wall
Á hora de aplicar accións de márketing, comunicación e desenvolvemento empresarial nun despacho de avogados debemos ter en conta o público obxectivo ao que nos queremos dirixir: empresas ou particulares. O autor comparte algunhas recomendacións para levar a cabo as estratexias para unha ou outra.
É realmente útil a páxina de LinkedIn da empresa?
Por Lydia Zommer
LinkedIn é a plataforma máis poderosa para relacións profesionais e proxección corporativa. Que é máis conveniente, un perfil persoal ou un perfil de empresa? O autor dá algúns consellos para crealo e mantelo.
O uso de deepfakes con fins publicitarios
Por Francisco Pérez Bes
O uso de produtos baseados en intelixencia artificial (IA) que poden crear vídeos, imaxes ou audio falsos na publicidade comercial supón unha seria ameaza para a competencia leal e socava a confianza dos consumidores nos mercados. A avogacía non debe ser inmune a este fenómeno. O autor analízao neste artigo.
O poder das decisións
Por Eugenia Navarro
As habilidades e competencias sociais do profesional da avogacía son fundamentais para acadar o éxito profesional. As decisións que tomas envían mensaxes de posicionamento a outros compañeiros. Por iso, a autora anímate a librarte do medo ao cambio e a tomar decisións.
A capacidade social do avogado ou síntoma dunha boa comunicación
Por Oscar León
As relacións con terceiros son imprescindibles para o avogado, dado que está a xestionar continuamente contactos que afectan ao seu exercicio profesional. O autor analiza os beneficios deste procedemento, como, entre outros, unha maior produtividade e rendibilidade para a oficina.
Como evitar o "burn out" na práctica xurídica?
Por Bertha Santos
O burnout profesional pode provocar unha falta de enerxía, un esgotamento físico, mental e emocional e, en consecuencia, unha diminución da produtividade laboral. O autor dános unha serie de sinais que poden indicar este desgaste e poder corrixilo.
Plans de negocio, accións promocionais, estratexia de comunicación, posicionamento no mercado... información e ferramentas útiles para que os novos avogados e estudantes de Dereito comecen a familiarizarse co que, posiblemente, non se lles vaia ensinar. AUTORES: David muro, Doña Alcalá, Eugenia Navarro, Francisco Pérez Bes, Jaime Saz Fernández-Soto, Lydia zommer, José Ramón Chávez, Marc Gerico, Oscar León, Guerra Rafael, Javier Lorente, Salvador Cortés, Bertha Santos, Cristina M. Ruiz , Diego Alonso, José Luís Pérez Benítez, María Antonia Carmona, Rosa Manblonde .