17 Abril 2024

Como afectará a Intelixencia Artificial no marketing legal e no desenvolvemento empresarial?

Eugenia Navarro Por Eugenia Navarro
@eugenianavarros

A intelixencia artificial (IAG) está destinada a ter un impacto significativo no marketing legal e especialmente no desenvolvemento empresarial das empresas. Na miña opinión, unha aplicación directa está na xeración de intelixencia comercial, no coñecemento da información do cliente e do seu comportamento no mercado e tamén na firma.

Os departamentos de mercadotecnia e desenvolvemento empresarial volvéronse estratéxicos nas empresas e son capaces de establecer directrices estratéxicas e ofrecer oportunidades de negocio aos avogados. Non obstante, os avogados individuais tamén deben estar orientados ao desenvolvemento empresarial e permanentemente atentos ás necesidades dos seus clientes.

O uso da intelixencia artificial xerativa tamén é fácil de usar, interactivo e en linguaxe natural, o que fai que a información sexa máis accesible que nunca. O que a intelixencia artificial non pode substituír de ningún xeito é a predisposición e actitude para a actividade comercial, así como a capacidade de interactuar coas persoas e xerar lazos afectivos, pero pode proporcionar información valiosa.

Nun ámbito tan competitivo como o actual, agora máis que nunca, os profesionais da xestión adquiren un importante papel estratéxico onde o coñecemento do mercado e as súas principais tendencias son claves para guiar a actuación do despacho e dos seus avogados.

O IAG pode procesar grandes volumes de datos de forma rápida e eficiente, o que permite aos profesionais do marketing legal comprender o comportamento dos clientes e mesmo medir a eficacia das accións de mercadotecnia, converténdose así nunha ferramenta de xeración de datos para a toma de decisións, para predicir accións e buscar patróns. O IAG pode analizar datos históricos para prever resultados e tendencias legais en casos similares. Isto pode axudar á empresa a tomar decisións máis informadas e a desenvolver estratexias legais máis eficaces para os seus clientes.

Algo que tamén creo que pode ser interesante é a capacidade da intelixencia artificial para personalizar contidos de mercadotecnia para diferentes públicos e segmentos de clientes, de forma automática e especialmente en contido dixital. Ao analizar os datos sobre as preferencias e necesidades dos clientes, a IA pode recomendar contido específico que sexa relevante e atractivo para cada tipo de cliente e ofrecer contido valioso para cada público. Isto permite contar con materiais interactivos e dinámicos adaptados.

Por suposto, a IA pode automatizar tarefas rutinarias e repetitivas, como enviar correos electrónicos, programar publicacións en redes sociais, seleccionar o contido óptimo para cada ocasión e xestionar campañas publicitarias. O mellor é que tamén se pode medir o retorno, como é a audiencia e o seu comportamento respecto das interaccións co cliente ou potencial. Isto libera tempo para que os comerciantes se centren en actividades máis estratéxicas e creativas e se centren en accións que máis valor engaden.

A IA pode axudar a optimizar as estratexias de optimización de motores de busca (SEO) analizando datos sobre palabras clave, tendencias de busca e comportamento dos usuarios. Isto pode mellorar o posicionamento nos resultados de busca e aumentar a visibilidade en liña dos servizos xurídicos, contribuíndo a establecer as estratexias dixitais da firma, xerando unha maior efectividade. O IAG pode xerar contido legal para o sitio web da empresa, blogs, materiais de mercadotecnia e outros fins. Isto pode axudar a mellorar a visibilidade e a calidade dos materiais promocionais da empresa.

Pero tamén pode xerar novos produtos e novas formas de asesoramento, xerando novas liñas de negocio como a redacción de contratos sinxelos e a resposta a consultas frecuentes, modelos Lawtech a través de servizos en liña ou plataformas de xeración de servizos industrializados.

En calquera caso, o uso da IA ​​pode repercutir na mellora da política de prezos, na rendibilidade da empresa e na mellora dos modelos de facturación para o cliente, axudando a crear modelos de facturación baseados no valor.

En resumo, a IA ten o potencial de mellorar a eficiencia, a eficacia e a personalización do marketing legal proporcionando análises de datos avanzadas, automatizando tarefas rutineiras, optimizando estratexias en liña e prestando servizos legais básicos de forma automatizada. O IAG pode transformar o marketing mix dun despacho de avogados permitíndolle definir mellor os servizos, establecer políticas de prezos máis axeitadas, xerar máis alcance facendo que os seus servizos sexan máis accesibles en liña, xerar contidos adaptados e ofrecer ao mesmo tempo oportunidades de innovación e diferenciación. nun mercado legal competitivo. Todo iso, coñecendo mellor ao cliente e o impacto das actuacións realizadas. Unha nova era do marketing legal con recursos que nunca me imaxinaría cando comecei no sector no ano 2000.

 

 

Compartir: