Blog de Comunicación, Marketing e Coaching

É posible o desenvolvemento empresarial sen marketing e comunicación nun bufete de avogados?

08/05/2024

É posible o desenvolvemento empresarial sen marketing e comunicación nun bufete de avogados?

Por David Wall O marketing e a comunicación xogan un papel fundamental para que as accións comerciais sexan rendibles e impacten realmente no público obxectivo. O autor desenvólvao neste artigo.

14/04/2023

Guía básica para empresas de nova creación no ámbito do marketing e a comunicación

Por David Wall
Un despacho de avogados debe centrarse como unha empresa que vai operar no sector xurídico e crear con obxectivos e estratexias claras en canto a marca e identidade visual. Neste artigo, o autor comparte unha serie de puntos básicos á hora de comezar con este novo proxecto, especialmente na rede.

12/04/2023

Novos tempos: a chegada de firmas de Latinoamérica a España

Por Marc Gerico
A tendencia que vimos observando centrouse na expansión das firmas españolas en América Latina, con todo, agora a inclinación cambiou de rumbo. O autor analiza as razóns polas que Madrid se está a converter no principal ''hub'' para os latinoamericanos de alto patrimonio e clientes estranxeiros que buscan expandirse buscando novas oportunidades de negocio.

05/04/2023

Como pode afectar ChatGPT aos servizos legais?

Por Eugenia Navarro
Os asistentes virtuais están aquí para quedarse e o chat GPT ten un impacto significativo nos servizos legais. Neste artigo, o autor considera que "non se substituirá ao avogado, pero a forma de prestar servizos xurídicos terá múltiples formas e modelos".

28/03/2023

Son avogado: teño que estar en TikTok?

Por Lydia Zommer
O corazón dunha estratexia de comunicación exitosa reside en comprender e abordar as expectativas de cada público obxectivo. O autor ofrece consellos para chamar a atención das persoas ás que se dirixen os profesionais do dereito.

21/03/2023

O renacemento da publicidade subliminal

Por Francisco Pérez Bes
O autor recolle algunhas referencias na lexislación que tipifica como ilegal a publicidade subliminal. E pide un sistema para protexer aos cidadáns fronte a unha tecnoloxía que se pode utilizar para manipular o comportamento humano.

07/03/2023

A oración, breve e fervente

Por Rafael Guerra
Todo o mundo asume que estes, os avogados, deben ser breves nos seus informes. Pero que pasa cos xuíces? Deben ser breves, tamén, nas súas frases? O autor analízao neste artigo.

28/02/2023

Consellos para a comunicación empática cun cliente potencial

Por Oscar León
A capacidade de percibir o que outra persoa sentiría na mesma situación é un trazo esencial dun bo avogado. O autor dá algúns consellos para convencer ao cliente de que somos o profesional axeitado.

21/02/2023

Estratexias para ser un avogado eficaz

A eficacia do avogado non é algo que atinxe só ao profesional da avogacía, senón tamén aos despachos de avogados. O autor explica como a definición de novas estratexias na organización do traballo pode aumentar o benestar no exercicio da profesión.

02/02/2023

Neuromarketing: como pode axudar á súa empresa

Por Javier Lorente
Non somos conscientes do que nos impulsa a facer as cousas que facemos, incluída a elección dun avogado. O neuromarketing é unha ciencia que analiza os patróns de consumo e, sobre todo, a toma de decisións dos clientes. O autor cóntanos como esta disciplina pode axudar aos despachos de avogados.

17/01/2023

Poñémonos na pel dos nosos clientes empresariais-#forlawyers

Por Cristina M. Ruiz
O autor achega unhas liñas para acompañar a empresas e organizacións para que integren na súa estratexia e xestión un enfoque sustentable baseado no compromiso co medio ambiente, a responsabilidade coa sociedade, a ética e a transparencia na gobernanza.

10/01/2023

A declaración de guerra legal

Por José Ramón Chaves
O autor dá unhas pautas para que o avogado lle comunique correctamente ao cliente o que significa o “zafarrancho” do combate xurisdicional, coas súas vantaxes e riscos.

4 de 43