30 xaneiro 2024

15 consellos para que os mozos avogados desenvolvan o seu negocio

Lydia zommer Por Lydia zommer
Twitter:@lidiazommer

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lidiazommer/
INSTAGRAMA: https://www.instagram.com/lidiazommer/ 

Todos os días traballas moito. Chedes ata tarde e demostras o teu compromiso coa firma facendo ben o traballo legal.

Pero para facerse socio non só se trata de ser un bo avogado.

Debes traer negocios.

Se queres facerte socio debes demostrar que podes aportar clientes e asuntos á firma.

Por suposto, ser un bo avogado é esencial, pero hai máis bos avogados que avogados con capacidade para conseguir e manter clientes.

A boa noticia é que hai pasos que ata un avogado novato pode dar para demostrar que ten o que fai falta desde o inicio da súa carreira e disipar calquera dúbida sobre as súas perspectivas de facer socio.

Aquí tes 15 consellos e unha poderosa conclusión para calquera socio da empresa que quixese incluír na lista de "non queremos marchar":

1- Coida dos teus socios como primeiros clientes:

Necesitas socios para verte como un activo valioso para os seus proxectos.
Concéntrese en comprender que e como necesitan os seus clientes o seu traballo. Ofrécese voluntario para traballar en temas desafiantes.
Comprender e aliñar os seus esforzos co que os socios valoran nos asociados.
Non evites traballar con socios difíciles; Estas experiencias poden ser das máis enriquecedoras.
Se algunha vez queres saber como tratar con clientes enojados, aprende a manexar situacións tensas cos socios mantendo a calma e buscando solucións construtivas.
Entre todos os socios, busca o teu mentor.

2- Cultiva relacións como plantas sensibles:

A túa rede profesional inicial son os teus profesores e compañeiros da universidade, do máster ou do equipo de fútbol, ​​as nais e pais dos teus amigos, os teus sogros, os membros dos equipos do cliente.
Os teus primeiros recomendadores son as persoas que te coñecen e confían en ti.
Debe manter a relación con interaccións regulares.
Identifica os 50 mellores contactos.
Analiza esa lista regularmente para identificar oportunidades relacionadas cos obxectivos de desenvolvemento empresarial do teu departamento.
Rastrexa os teus contactos mediante o CRM (Client Relationship Management) da empresa ou unha simple lista de Excel ou CRM para manter activas esas relacións profesionais.
Establece un recordatorio no teu calendario para revisalo durante dous meses.
Non te fíes da túa memoria.

3- Crea e mantén a túa base de datos de experiencias:

Manteña rexistros detallados do seu traballo, incluíndo o número e o tipo de casos ou transaccións nos que traballou, os clientes, a industria e por que cada asunto foi importante.
Inclúe un capítulo sobre as leccións aprendidas.
A túa experiencia é un capital inestimable para apoiar a túa habilidade.
De novo: non te fíes da túa memoria.

4- Participar activamente nas asociacións:

Participa en organizacións externas relacionadas coa túa área de práctica. Busca e participa en grupos e asociacións que se axusten aos teus intereses legais, empresariais e de valores.
O colectivo de mozos avogados do teu Colexio, asociacións da túa industria especializada, mulleres (¿xa coñeces a EJE&CON?), asociacións de debate, etc.
Comeza participando e crece para lideralos.
O segredo: moito traballo para os demais.

5- Xestiona a túa identidade dixital:

Abre unha pestana de incógnito no navegador.
Fai unha busca en Google co teu nome e apelidos entre comiñas.
Garda os resultados da primeira páxina nun PDF.
Como podería mellorar eses resultados?
Vai a Google.es/alerts e garda unha alerta para que se notifique todo o que se publique sobre ti.
Publicar nos medios (máis información no consello no 9)
Dentro de seis meses, repita este proceso e avalía os resultados.

6- Crea a túa declaración de marca:

Que tipo de clientes axudas a conseguir que e por que debes escoller.
Cales son os beneficios de traballar contigo que son diferentes aos dos teus competidores.
Desenvolve o teu "elevator pitch" e asegúrate de que o teu perfil de LinkedIn e a túa biografía no sitio web da empresa reflictan a túa práctica e especialización actualizadas.

7- Ser eficaz e eficiente no uso do RRSS:

Non todas as redes son igualmente relevantes para un avogado.
Prioriza LinkedIn para crear e cultivar a túa rede de contactos e xerar recoñecemento como experto.
As redes sociais teñen a súa propia axenda.
Non te deixes manipular polo algoritmo ou as métricas de vanidade.
Se publicas todos os días, como predican moitos gurús, os teus clientes pensarán que non tes traballo.

8- Demostra os teus coñecementos:

Capitalice o seu traballo para os clientes sobre o coñecemento publicado.
Despois de cada proxecto, escribe un artigo sobre as cuestións legais máis relevantes e publícao na revista interna da firma, eliminando, por suposto, todos os datos confidenciais.
Se non existe, ofrécese voluntario para comezalo.
Se o artigo ten fondo, fala co dircom para ver se se pode publicar nalgúns medios.

9- Coñecer e colaborar con xornalistas do sector:

Están na mesma situación ca ti: son rapaces simpáticos que buscan noticias como se necesitas asuntos de clientes.
Sígueos, ponte en contacto con eles en LinkedIn.
Le o que publican, comenta as súas publicacións e comprende como podes colaborar con elas sen vulnerar o segredo profesional e sempre coa conformidade dos teus socios e, fundamentalmente, coa orientación do director de comunicación da firma.
Traballar para mellorar as súas habilidades de escritura en linguaxe sinxela.
O avogado é unha lingua maldita nos medios.

10- Entender o negocio dos clientes:

Coñece as oportunidades e os riscos aos que se enfrontan os teus clientes; as súas prioridades e necesidades.
Para axudalos, é fundamental comprender o que os mantén despiertos pola noite, relacionado coa túa zona.
Subscríbete a revistas do teu sector, sigue aos líderes de opinión e ás persoas que inflúen (non influencers).
Cando publiques algo, asegúrate de que sexa útil e comprensible para eles.

11- Sae da oficina e socializa:

As oportunidades non chegarán á túa mesa se non te moves.
Participa en actividades onde poidas coñecer potenciais clientes e establecer relacións: eventos de networking, conferencias e tertulias para ampliar a túa rede de contactos.
A pesar do moito que me gustan as redes sociais, asegúrovos que as relacións auténticas con persoas coas que poder rir e mirar cara a cara son a mellor forma de atraer negocios.

12- Non esquezas que agora é o momento de sementar:

Teña en conta que os primeiros anos na firma son fundamentais para o seu desenvolvemento e promoción.
É cando o teu traballo non acaba na oficina.
Tes que demostrar que es ti quen os socios non queren marchar a outra empresa.
Pero ao mesmo tempo, prepara á túa familia: infórmaa sobre as esixencias da túa carreira para que poida apoiarte.

13- Fai dos teus competidores os teus aliados:

Moitas empresas deben remitir asuntos debido a conflitos de intereses, nivel de tarifas ou falta de experiencia.
Coñecelos.
Faite amigo.
Failles saber que sabes, que eres de confianza e que tes claras as regras de reciprocidade.

14- Atrévete a pedir negocios de forma adecuada:

Desenvolver habilidades para identificar oportunidades e solicitar negocios de forma cómoda e eficaz con persoas da túa xeración na empresa cliente.
Ademais das habilidades necesarias, os clientes queren avogados que queiran ser os seus avogados.
Demostralles que queres traballar para eles.

15-Trata a cada cliente coma se fose o teu único cliente:

Os teus amigos poden non ser clientes, pero os teus clientes poden converterse nos teus amigos.
Non hai intelixencia artificial que substitúa a empatía, o compromiso e a comunicación aberta.
As mellores empresas veñen das recomendacións e a mellor recomendación é a que vén dun cliente.

Aquí chega a conclusión poderosa.

Se algo disto ten sentido para ti, comprométete a facelo, pero faino o que realmente poidas manexar.
Menos é máis.
Escolle algo que che pareza doado, case un anaco de bolo, e faino.
Documenta os teus obxectivos e as accións de desenvolvemento empresarial programadas para ter un camiño claro e medible.
Fai as cousas e mide os resultados.
Revisa o que foi ben e o que saíu mal.
O inferno está cheo de boas intencións e plans de mercadotecnia que non se implementaron.
Xa che dixen que non te fías da túa memoria?

Compartir: