Registre Telemàtic (Regtel) Thumbnail

Registro Telemático (Regtel)

Servei de RedAbogacía per Col·legis professionals que permet digitalitzar el registre d'entrada i sortida documental a través d'un procés de segellat i signatura electrònica. Facilita la gestió i localització dels documents que es presenten al registre de l'Escola.

Regtel té l'objectiu de digitalitzar el procés de registre tradicional de documents rebuts i enviats, garantint agilitat, seguretat i eficiència, tant en el procés de registre com en el posterior ús de la mateixa.
Gràcies a aquest servei, es pot prescindir de la majoria dels documents en paper (cartes o documents oficials), treballar amb originals electrònics i arxivar-los de forma automàtica en un gestor documental, permetent la localització, accés i gestió posterior.

* La Llei 56/2007 de Mesures d'Impuls de la Societat d'Informació S'entén per document electrònic la informació de qualsevol naturalesa en forma electrònica, arxivada en un suport electrònic segons un format determinat i susceptible d'identificació i tractament diferenciat i que pot donar suport a els documents públics, per estar signats electrònicament per funcionaris que tinguin legalment atribuïda la facultat de donar fe pública, judicial, notarial o administrativa, sempre que actuïn en l'àmbit de les seves competències amb els requisits exigits per la llei en cada cas, als documents expedits i signats electrònicament per funcionaris o empleats públics en l'exercici de les seves funcions públiques, d'acord amb la seva legislació específica i als documents privats.

  • Estalvi i modernització de el Col·legi.
    Evita la conservació física d'una gran part dels documents, permetent alliberar espai d'arxiu o costos d'emmagatzematge i permetent destruir la majoria dels documents en paper, gràcies a la creació de documents originals electrònics.
  • Millora l'eficiència dels processos de registre tradicionals:
    Automatitza i redueix els terminis de gestió de la informació (factures, cartes, etc ...).
    Permet gestionar cicles de treball associats a documents.
    Permet que totes les persones implicades puguin accedir als documents a el mateix temps i des de qualsevol lloc.
    Afavoreix l'agilitat en la presa de decisions i facilita la localització dels documents.
    Permet la recerca més potent, fins i tot amb contingut dins dels documents registrats.
    Integració amb altres aplicatius (SIGA).
  • Seguretat
    Regtel evita el risc de pèrdua de documents.
    Permet que tot el personal pugui consultar en remot al registre documental amb plena seguretat, gràcies a l'ús de l'certificat digital i de canal encriptat (SSL).
    Reflecteix l'autoria dels canvis realitzats sobre el document registrat, que queden reflectits en l'aplicació.
    Possibilita l'incloure el codi segur de verificació que permet recuperar l'original electrònic mitjançant CSV a usuaris externs.

REGEL

Fitxa de el Servei

fitxa servicio_Regtel

Comparteix: