RedAbogacía

Descarrega't el programari de ACA

Accedeix a serveis que t'ajudaran en el teu exercici professional

Accedir

renda aca

Sobre RedAbogacía

Aquest projecte tecnològic té com a objectiu facilitar l'exercici professional dels advocats posant a la seva disposició serveis TIC ia la vanguarda de la innovació.

Tecnologia

Preguntes freqüents - nou Portal de Serveis de l'Advocacia

Preguntes freqüents - nou Portal de Serveis de l'Advocacia

Accedeix al MEU ADVOCACIA i en MEU ESPAI DE TREBALL prem l'opció "Configura"

pantalla

S'obrirà la pantalla de configuració. En el desplegable es dóna l'opció de triar el paper que vols consultar. Selecciona el paper i donar a "Desa" i Sortir.
Es recomana tancar la sessió i el navegador tornar a fer la identificació.

pantalla

En cas que estiguis fent un registre d'usuari que ja estigui registrat prèviament s'indica que el teu usuari ja existeix. En aquest cas pots fer dues coses:

  • Si ja disposes de dades d'accés (certificat ACA i / o usuari i contrasenya) s'accedeix a la pantalla d'identificació (aquí).
  • Si no recordes les teves dades d'accés, pots recuperar la contrasenya prement a "enllaç".

Introdueix el teu NIF / NIE o número de passaport, accepta els termes d'ús i marca el requadre de "No sóc un robot" per rebre al teu correu electrònic amb les instruccions per finalitzar el procés. Fes clic al botó de "Restablir contrasenya".

En aquest pas mostra la confirmació d'enviament de correu electrònic a l'adreça prèviament registrada.

Recorda comprovar la teva bústia de correu electrònic i si no trobes el missatge, revisa la carpeta de SPAM o correu brossa. En el correu electrònic podràs trobar la contrasenya temporal i les instruccions per finalitzar el procés.

A continuació veuràs un exemple de correu electrònic que es rep amb la contrasenya temporal. Si prems a l'enllaç de l'missatge et portarà a la pantalla d'accés (login).

A la pantalla de login, introdueix el teu DNI, NIE o Passaport i la contrasenya temporal que ha arribat a través de l'correu electrònic.

A l'accedir amb la contrasenya temporal, que t'ha arribat a través de l'correu electrònic, et va a sol·licitar que la canviïs. Cal seguir les indicacions de el patró per a utilitzar una contrasenya amb un nivell de seguretat adequat.

Important: La verificació de la política de seguretat es realitzarà quan la contrasenya estigui introduïda 2 vegades (inicial + confirmació).

S'informa de l'correcte canvi de la contrasenya. Cliqueu a iniciar sessió

Un cop realitzat l'accés es mostra la següent pantalla en la qual si selecciones sobre l'opció de "Accés Serveis" et portarà a la pantalla d'inici.

A la pantalla d'inici de la Abogacía Española es mostra que estàs identificat al Portal indicant el teu nom a la barra d'opcions a la part superior dreta.

Un cop identificats al Portal, pots fer clic a l'apartat de "Serveis" i podrem accedir a el servei a què volem accedir.

 

1.- A la pantalla inicial, prem sobre el menú ENTRAR.

2.- Selecciona Entrar amb el ACA

3.- S'obrirà una finestra per seleccionar el certificat digital amb el qual es vol a accedir.

4.- Introdueix el PIN de la targeta i prem Acceptar

5.- Et porta a la pantalla d'inici de la Abogacía Española mostrant que estàs identificat al Portal indicant el teu nom a la barra d'opcions a la part superior dreta.

 

Un cop realitzat el registre ja pots accedir amb un usuari (DNI / NIE / Passaport) i la contrasenya.

1.- A la pantalla inicial, prem sobre el menú ENTRAR

2.--vos introduint el NIF / NIE Passaport i la contrasenya i prem "Entrar".

3.- Et porta a la pantalla d'inici de la Abogacía Española mostrant que estàs identificat al Portal indicant el teu nom a la barra d'opcions a la part superior dreta.

El codi d'usuari és sempre el DNI / NIE o passaport per la qual cosa el podràs recordar sempre.

Per recuperar la contrasenya segueix els següents passos:

1.- A la pantalla inicial, prem sobre el menú ENTRAR

2.- Clica les ¿Ha oblidat la seva contrasenya?

3.- Per recuperar la contrasenya, introdueix el teu NIF / NIE o número de passaport, accepta els termes d'ús i marca el requadre de "No sóc un robot" per rebre en el correu electrònic amb les instruccions per al restabliment de contrasenya. Fes clic al botó de "Restablir contrasenya".

4.- En aquest pas es mostra la informació de què s'ha enviat un correu electrònic a l'adreça prèviament registrada. Comprova a la teva bústia de correu electrònic i si no trobes el missatge, verifica la teva carpeta de SPAM. En el correu electrònic trobaràs una contrasenya temporal per accedir fent clic al botó de "Login".

5.-A continuació veuràs un exemple de correu electrònic que es rep amb la contrasenya temporal. Si prems a l'enllaç de l'missatge et portarà a la pantalla d'accés (login).

6.- A la pantalla de login, introdueix el teu DNI, NIE o Passaport i la contrasenya temporal que t'ha arribat a través de l'correu electrònic.

 

 

 

La contrasenya no té caducitat. La primera vegada que la utilitzis la web et demanarà, per seguretat, que la modifiquis.

El codi d'usuari no pot canviar-se i ha de ser sempre el DNI / NIE.

Per recuperar la contrasenya pots seguir els mateixos passos que per al cas que s'hagi oblidat la contrasenya.

En l'apartat EL MEU ADVOCACIA es mostraran els serveis que tens associats. Aquest apartat pot personalitzar amb els serveis que siguin del teu interès.

També pots accedir als serveis prement directament l'accés directe a través d'Advocacia> Serveis.

Per seguretat, si realitzes diversos intents fallits d'accés, es bloqueja l'accés durant 5 minuts i es mostra la pantalla següent. Torna-ho a provar passat aquest temps.

Si introdueixes el teu DNI / NIE o passaport i t'indica que el teu usuari no ha estat trobat verifica el format de nombre de document incloent zeros a l'esquerra si fos necessari.

Si et segueix mostrant aquest missatge, pot succeir que no hagis finalitzat per algun motiu el procés de registre. Accedeix a l'enllaç per realitzar el registre de nou.

Depenent dels servidors de correu, pot ser que el correu tarda uns minuts a rebre-ho. Si passats 5 minuts no ho has rebut fes el següent:

  • Revisa que estàs accedint al compte que s'indica per pantalla.
  • Revisa la carpeta d'Spam.

Això passa si prems el botó de restablir contrasenya diverses vegades seguides.

En aquest cas, utilitza sempre el ÚLTIM correu que t'hagi arribat.

Va a d'aparèixer per pantalla el compte de correu a la qual es va ha enviat la nova contrasenya.

És un compte de correu electrònic és la que has introduït en el formulari de registre o la que ja consti en els registres de l'Advocacia perquè l'has facilitat al teu Col·legi d'Advocats en el cens o certificat ACA.

Si l'adreça de correu electrònic a la qual t'hem enviat la informació no la tens activa, o no tens accés a ella i vols canviar pots fer-ho:

  1. Si ets col·legiat, adreçant-te Col·legi d'Advocats.
  2. Si no ets col·legiat, sol·licitant-través del formulari de contacte al nostre web.

La verificació de l'acompliment de la política de seguretat de les contrasenyes es realitza una vegada que s'ha s'introdueix la contrasenya 2 vegades (inicial + confirmació).

Assegura't que has introduït la contrasenya 2 vegades perquè es faci la verificació de la política de seguretat de contrasenyes.

Si estàs identificat en el sistema. Es mostrarà el teu nom a la barra d'opcions a la part superior dreta. Per exemple "Hola LUIS".

Sí. El sistema permet disposar dels dos sistemes d'identificació actius simultàniament.

Tingues en compte que hi ha alguns serveis que requereixen l'autenticació segura de la condició d'advocat o empleat per al seu ús, com per exemple, Passes a Presó, Sistema de Gestió de l'Advocacia (SIGA), BuroSMS i altres.

El missatge d'Accés no autoritzat es mostra quan no t'has registrat prèviament. En aquest cas has de realitzar el registre en el Sistema d'Accés Únic de l'Advocacia prèviament (veure apartat Registre).

Els Col·legi d'Advocats distribueixen carnets col·legials amb un xip electrònic amb la signatura electrònica ACA que només s'activa amb l'autorització de l'col·legiat.

Per a més informació accedeix a l' portal ACA.

Si aquestes experimentant un problema que no està recollit en aquestes preguntes freqüents, pots contactar amb nosaltres a través de aquest enllaç.