Abogacía Española
A segunda edición do curso Dereitos das Persoas Maiores comeza con 370 inscritos
Unha débeda de 7 millóns de euros a unha parella afectada pola crise de 2008 queda exonerada pola Lei da Segunda Oportunidade
Xa temos as 10 mellores películas legais da historia do cine! Case 1300 internautas elixírono como o 10 primeiro cine legal
DIRECCIÓN: WILLIAN WYLWR, 1940 (Estados Unidos)
Votos 0
A muller fría e calculadora dun propietario dunha plantación de caucho de Malaisia asasina a un home, supostamente en defensa propia. Pero, de súpeto, aparece unha carta comprometedora cuxo contido desbota a versión dos feitos do protagonista. (FILMAFFINITY)
Compartir:
DIRECCIÓN: VICENT SHERMAN, 1959 (Estados Unidos)
Historia dun novo e ambicioso avogado de Filadelfia que ten como único obxectivo ascender na escala social. Un día acepta facerse cargo da defensa dun antigo compañeiro do exército, acusado inxustamente de asasinato, e a partir de entón as súas conviccións entrarán en conflito coas súas ambicións. (FILMAFFINITY)
DIRECCIÓN: ALFRED HITCHCOCK, 1956
Manny é un músico de jazz que vive tranquilo en Nova York coa súa muller Rose e os seus dous fillos pequenos. Nunha compañía de seguros, un empregado confúndeo cun ladrón que roubara alí uns días antes e denúnciao á policía. Entón comeza para el un angustioso pesadelo: é detido e acusado dunha serie de roubos perpetrados no barrio. O terrible é que todas as testemuñas e as probas manuscritas corroboran a súa culpabilidade.
DIRECCIÓN: ROBERT WISE, 1958 (EEUU)
Baseado en feitos reais. Barbara Graham é unha muller cunha reputación terrible que frecuenta bares sucios e foi condenada por delitos menores. Dous coñecidos dela cometen un asasinato e, cando son atrapados, comezan a sospeitar que Bárbara os descartou. Para vingarse, deciden enmarcala e é condenada a morte. Na mañá do 3 de xuño de 1955 ingresou na cámara de gas do cárcere de San Quintín (California). Argumento forte contra a pena de morte. (FILMAFFINITY)
DIRECCIÓN: TAY GARNETT, 1946 (Estados Unidos)
Obra mestra indiscutible do xénero, o cine negro alcanza un dos seus cumios con este absorbente exercicio de suspense que abraia pola súa perfección. Pouco máis se pode dicir, salvo que unha cámara de cine nunca amou tanto o rostro e as curvas dunha muller, unha beleza fatal feita de celuloide. (Paul Kurt: FILMAFFINITY)
DIRECCIÓN: CLARENCE BROWN, 1949 (Estados Unidos)
Un home branco foi asasinado nunha cidade, e todo o mundo culpa a un negro, baseándose só en hipóteses vagas. Pero da masa monstruosa que quere linchar ao sospeitoso, xurden un avogado, unha anciá e un neno que están dispostos a arriscar a súa propia vida e unirse para evitar o linchamento. (FILMAFFINITY)
DIRECCIÓN: MARC ROCCO, 1994 (Estados Unidos)
A década de 30. Alcatraz é a prisión máis segura dos Estados Unidos, pero un dos presos planea escapar de The Rock. O seu intento fracasa, e o alcaide impón un castigo exemplar: permanecer anos nunha cela de illamento, a pesar de que a lei establece que o prazo máximo é de 19 días. (FILMAFFINITY)
DIRECCIÓN: JOHN M. STAHL, 1945 (Estados Unidos)
Richard Harland (Cornel Wilde), un mozo escritor, coñece nun tren a Ellen (Gene Tierney), unha fermosa muller coa que casa uns días despois. A vida parece sorrirlles, pero Ellen é tan posesiva, os seus celos están tan enfermos que non está disposta a compartir a Richard con ninguén; Tanto os amigos como a familia representan unha ameaza para ela da que tentará librarse.
DIRECCIÓN: ROBERT REDFORD, 2010 (Estados Unidos)
En 1865, tras o asasinato de Abraham Lincoln, oito persoas son arrestadas e acusadas de conspirar para matar ao presidente, vicepresidente e secretario de Estado. Entre eles está Mary Surratt (Robyn Wright), a propietaria dunha pensión, onde John Wilkes Booth (Toby Kebbell), o autor material do asasinato, e os seus cómplices se coñeceron e planificaron o ataque. Como o resentimento contra o Sur domina as autoridades de Washington, o mozo avogado Frederick Aiken (James MacAvoy), heroe de guerra unionista, vese obrigado a defender a Surrat ante un tribunal militar. Con todo, moi pronto comeza a sospeitar que o seu cliente podería ser usado como señuelo e refén para capturar ao seu fillo John.
DIRECCIÓN: NORMAN JEWISON, 1979 (Estados Unidos)
Un avogado debe defender a un xuíz corrupto acusado de violación. Trátase dun maxistrado co que tivo graves problemas profesionais, pois nalgunha ocasión negouse a admitir, por pequenos trámites, probas irrefutables que demostrasen a inocencia dun dos seus clientes.
DIRECCIÓN: TONY GILROY, 2007 (Estados Unidos)
Michael Clayton (Clooney) traballa para un famoso bufete de avogados de Nova York, aínda que non é precisamente avogado. O teu traballo é eliminar a roupa sucia dos clientes importantes da túa empresa da forma máis rápida e aséptica. Non é policía nin avogado, senón unha mestura perfecta de ambos: o vixilante, o fiel compañeiro que sempre obedece e nunca cuestiona...
DIRECCIÓN: GIULIANO MONTALDO, 1971 (Italia)
Baseado en feitos reais. En 1920, en Massachusetts, Nicola Sacco e Bartolomeo Vanzetti, dous inmigrantes italianos de ideoloxía anarquista, foron acusados dun roubo a man armada e do asasinato de dúas persoas.
Non se atoparon resultados
Dir: Sidney Lumet, 1957 (EEUU)
Dir: Robert Mulligan, 1962 (EEUU)
Dir: Billy Wilder, 1957 (EEUU)
Dir: Frank Darabont (USA)
Dir: Rob Reiner, 1992 (USA)
Dir: Jim Sheridan, 1993 (Irlanda)
Dir: Jonathan Demme, 1993 (USA)
Dirección: Sydney Pollack, 1993 (EE. UU.)
Dir: Luis García Berlanga, 1963 (España)
Dir: Otto Preminger, 1959 (USA)