e-Curia
e-Curia é unha aplicación do Tribunal de Xustiza da Unión Europea que permite representantes das partes nos casos presentados ante o Tribunal de Xustiza e o Tribunal Xeral, así como aos tribunais nacionais no marco dunha petición a Decisión preliminar presentada ao Tribunal de Xustiza, troca documentos de procedemento coas secretarías exclusivamente por vía electrónica.
Condicións de uso da aplicación e-Curia
Solicitude para abrir unha conta
Para utilizar o servizo e-Curia, débese enviar unha solicitude de apertura dunha conta a través dun dos formularios de solicitude de acceso.
O procedemento para abrir unha conta varía segundo o usuario siga o procedemento normal ou o procedemento específico.
O procedemento normal permítelle abrir unha conta para presentar documentos procesuais ante o Tribunal de Xustiza ou o Tribunal Xeral e recibilos deles. Pode ser empregada polos representantes das partes (conta "representantes") ou, no marco dunha solicitude de decisión preliminar ante o Tribunal de Xustiza, por aqueles que actúen en nome dos tribunais dos Estados membros (conta "órganos xudiciais") ") Ou aqueles que, sen ter a calidade de axente ou avogado, están autorizados en virtude das normas procesuais nacionais a representar a unha parte ante os órganos xurisdicionais do seu Estado (conta" persoa autorizada "). O procesamento desta solicitude leva varios días e informaráselle por correo electrónico do seu resultado.
O procedemento específico está deseñado para situacións de emerxencia e permite obter a apertura provisional dunha conta para presentar documentos procesuais exclusivamente ante o Tribunal Xeral.
O uso da aplicación e-Curia é gratuíto.
O uso da aplicación e-Curia é obrigatorio ante o Tribunal Xeral.
Cadro resumo das contas que permiten a presentación de documentos de procedemento ante un órgano xurisdicional do Tribunal de Xustiza da Unión Europea segundo o procedemento normal ou o procedemento específico
Procedemento normal
(Solicitude para abrir unha conta) |
Procedemento específico
(Apertura provisional dunha conta para a presentación inmediata de documentos de procedemento) |
|||
calidade | tribunal | Tribunal | tribunal | Tribunal |
Representante: - Avogado - Axente - Profesor |
Si | Si | Non | Si |
Persoa que non ten a capacidade de axente ou avogado, pero que, segundo as normas procesuais nacionais, ten o dereito de representar a unha parte ante o xulgado dun Estado membro no marco dun procedemento de decisión preliminar | Si | Non | Non | Non |
Persoa que actúa en nome dun xulgado dun Estado membro no marco dun procedemento de resolución preliminar | Si | Non | Non | Non |
Presentación de documentos de procedemento
Os documentos de procedemento deberán presentarse en formato PDF. Os ficheiros enviados non poderán superar os 30 MB. Os documentos enviados non precisan estar asinados a man. O usuario pode simplemente crear o documento PDF a partir do seu programa de procesamento de textos. Se é necesario, tamén pode achegar anexos e / ou documentos adicionais ao seu documento de procedemento. Unha vez validados os documentos a enviar, a aplicación rexistra a súa presentación e envía ao usuario un correo electrónico de confirmación. Polo tanto, non é necesario enviar por correo o documento orixinal nin copias compulsadas.
Recibir notificacións
Cando a Secretaría notifica unha carta de procedemento a través de e-Curia, o destinatario recibe un correo electrónico avisándolle e pode consultar a notificación en e-Curia. Unha vez consultada a notificación, infórmase á Secretaría. En caso contrario, presumirase que se reciben as notificacións dentro dos 7 días seguintes ao envío do correo electrónico de notificación.
Consulte a lista cronolóxica dos documentos presentados e as notificacións
O usuario pode consultar en calquera momento a lista cronolóxica das notificacións recibidas e a dos documentos presentados por el. Un formulario de busca permítelle seleccionar entre as notificacións recibidas e os documentos enviados.
Xestión de datos persoais e nomeamento de auxiliares
O usuario pode modificar o seu contrasinal, o seu enderezo de correo electrónico ou o idioma correspondente ao seu perfil. En caso de esquecer o nome de usuario ou o contrasinal, hai un procedemento para recuperalos. Os representantes das partes e os que actúen en nome dun órgano xurisdicional tamén poden designar un ou máis axudantes autorizados para recibir os documentos de procedemento transmitidos polas secretarías. Estes asistentes tamén poden preparar a presentación dun documento, que deberá ser validado polo representante ou a persoa que actúe en nome dun tribunal.