e-Curia é unha aplicación do Tribunal de Xustiza da Unión Europea que permite representantes das partes nos casos presentados ante o Tribunal de Xustiza e o Tribunal Xeral, así como aos tribunais nacionais no marco dunha petición a Decisión preliminar presentada ao Tribunal de Xustiza, troca documentos de procedemento coas secretarías exclusivamente por vía electrónica.

 

Decisión do Tribunal de Xustiza do 16 de outubro de 2018 sobre presentación e notificación de documentos de procedemento a través da aplicación e-Curia

Resolución do Tribunal Xeral do 11 de xullo de 2018 sobre presentación e notificación de documentos de procedemento a través da aplicación e-Curia

Condicións de uso da aplicación e-Curia

Manual do usuario

Solicitude para abrir unha conta

Para utilizar o servizo e-Curia, débese enviar unha solicitude de apertura dunha conta a través dun dos formularios de solicitude de acceso.

O procedemento para abrir unha conta varía segundo o usuario siga o procedemento normal ou o procedemento específico.

O procedemento normal permítelle abrir unha conta para presentar documentos procesuais ante o Tribunal de Xustiza ou o Tribunal Xeral e recibilos deles. Pode ser empregada polos representantes das partes (conta "representantes") ou, no marco dunha solicitude de decisión preliminar ante o Tribunal de Xustiza, por aqueles que actúen en nome dos tribunais dos Estados membros (conta "órganos xudiciais") ") Ou aqueles que, sen ter a calidade de axente ou avogado, están autorizados en virtude das normas procesuais nacionais a representar a unha parte ante os órganos xurisdicionais do seu Estado (conta" persoa autorizada "). O procesamento desta solicitude leva varios días e informaráselle por correo electrónico do seu resultado.

O procedemento específico está deseñado para situacións de emerxencia e permite obter a apertura provisional dunha conta para presentar documentos procesuais exclusivamente ante o Tribunal Xeral.

O uso da aplicación e-Curia é gratuíto.

O uso da aplicación e-Curia é obrigatorio ante o Tribunal Xeral.

 

 

Cadro resumo das contas que permiten a presentación de documentos de procedemento ante un órgano xurisdicional do Tribunal de Xustiza da Unión Europea segundo o procedemento normal ou o procedemento específico

 

Procedemento normal

(Solicitude para abrir unha conta)

Procedemento específico

(Apertura provisional dunha conta para a presentación inmediata de documentos de procedemento)

calidade tribunal Tribunal tribunal Tribunal
Representante:
- Avogado
- Axente
- Profesor
Si Si Non Si
Persoa que non ten a capacidade de axente ou avogado, pero que, segundo as normas procesuais nacionais, ten o dereito de representar a unha parte ante o xulgado dun Estado membro no marco dun procedemento de decisión preliminar Si Non Non Non
Persoa que actúa en nome dun xulgado dun Estado membro no marco dun procedemento de resolución preliminar Si Non Non Non

 

 

Presentación de documentos de procedemento

Os documentos de procedemento deberán presentarse en formato PDF. Os ficheiros enviados non poderán superar os 30 MB. Os documentos enviados non precisan estar asinados a man. O usuario pode simplemente crear o documento PDF a partir do seu programa de procesamento de textos. Se é necesario, tamén pode achegar anexos e / ou documentos adicionais ao seu documento de procedemento. Unha vez validados os documentos a enviar, a aplicación rexistra a súa presentación e envía ao usuario un correo electrónico de confirmación. Polo tanto, non é necesario enviar por correo o documento orixinal nin copias compulsadas.

 

Recibir notificacións

Cando a Secretaría notifica unha carta de procedemento a través de e-Curia, o destinatario recibe un correo electrónico avisándolle e pode consultar a notificación en e-Curia. Unha vez consultada a notificación, infórmase á Secretaría. En caso contrario, presumirase que se reciben as notificacións dentro dos 7 días seguintes ao envío do correo electrónico de notificación.

 

Consulte a lista cronolóxica dos documentos presentados e as notificacións

O usuario pode consultar en calquera momento a lista cronolóxica das notificacións recibidas e a dos documentos presentados por el. Un formulario de busca permítelle seleccionar entre as notificacións recibidas e os documentos enviados.

 

Xestión de datos persoais e nomeamento de auxiliares

O usuario pode modificar o seu contrasinal, o seu enderezo de correo electrónico ou o idioma correspondente ao seu perfil. En caso de esquecer o nome de usuario ou o contrasinal, hai un procedemento para recuperalos. Os representantes das partes e os que actúen en nome dun órgano xurisdicional tamén poden designar un ou máis axudantes autorizados para recibir os documentos de procedemento transmitidos polas secretarías. Estes asistentes tamén poden preparar a presentación dun documento, que deberá ser validado polo representante ou a persoa que actúe en nome dun tribunal.

 

Compartir: