22 marzo 2024

Eugenio Ribón Seisfedos

É avogado e ten 25 anos de socio na Ilustre Colegio de la Abogacía de Madrid (ICAM). Foi deputado 3 do ICAM entre 2017 e 2022 e é socio director de Ribón Asociados SLP.

Ademais, é presidente da Asociación Española de Dereito do Consumidor (AEDC) e membro do Consello Asesor da Asociación de Avogados para unha Quenda de Oficina Digna (ALTODO) -organización da que foi vicepresidente-, e da Xunta Directiva. de Directores da Asociación Nacional de Vítimas de Accidentes e Responsabilidade Civil (ANAVA). Así mesmo, foi Árbitro da Xunta Arbitral Nacional de Consumo, Conselleiro do Consejo General do Sistema Arbitral de Consumo, conselleiro do Consello Asesor de Telecomunicacións e Sociedade da Información, membro das Comisións de Servizos Públicos, Acceso á Xustiza e Asuntos Europeos do Consello de Consumidores e Usuarios e Presidente da Sección de Consumo do Ilustre Colegio de Abogados de Madrid.

Desde hai 22 anos forma parte da Quenda de Oficina (civís, penais, menores, violencia contra a muller, investigados, Audiencia Nacional, Tribunal Supremo, Tribunal Constitucional, Madrid e Zona 1: Móstoles, Alcorcón, Fuenlabrada e Navalcarnero).