09 febreiro 2021

Unión Profesional adhírese ao Pacto dixital para a protección das persoas

  • No Día de Internet Seguro (9 de febreiro), Unión Profesional súmase á iniciativa promovida pola Axencia Española de Protección de Datos para fomentar o compromiso coa cultura da protección de datos.

O 28 de xaneiro, o I Foro sobre privacidade, innovación e sostibilidade, marco de presentación do Pacto dixital para a protección das persoasiniciativa do Axencia Española de Protección de Datos que ten como obxectivo promover un firme compromiso coa privacidade nas políticas de sostibilidade e nos modelos de negocio das organizacións, facendo compatible o dereito fundamental á protección de datos coa innovación, a ética e a competitividade empresarial.

El Pacto dixital para a protección das persoas promove a privacidade como activo para organizacións públicas e privadas. Entre os principios que se recollen está o de promover a transparencia para que os cidadáns saiban que datos se recollen e para que se usan, promover a igualdade de xénero e a protección de nenos e persoas en situación de vulnerabilidade ou garantir que as tecnoloxías eviten perpetuar prexuízos ou aumentar desigualdades existentes, evitando a discriminación algorítmica por razón de raza, orixe, crenza, relixión ou sexo, entre outras.

Ao unirse, Unión Profesional comprométese a aplicar os principios e recomendacións recollidos no mesmo —Tanto o compromiso coa responsabilidade no campo dixital como o decálogo de boas prácticas de privacidade para os medios de comunicación e organizacións con canles de difusión propias—, así como para difundir o Canle prioritario para solicitar a eliminación urxente de contido sexual e violento en internet.

Un gran pacto para a convivencia cidadá no campo dixital

Como sinalou o ministro de Xustiza, Juan Carlos Campo na súa presentación, o Pacto dixital para a protección das persoas convídanos a pensar na futura promoción de "un gran Pacto de Estado para a convivencia cidadá no ámbito dixital". Pola súa banda, a directora da Axencia Española de Protección de Datos (AEPD), Mar España, sinalou esta iniciativa como un exemplo de enfoque preventivo e de responsabilidade proactiva para promover unha cultura de protección de datos.

Así, Habilitouse un formulario para as organizacións que o desexen, comprométense publicamente coa protección dos datos. Taméne en liña coa promoción dunha cultura preventiva, deseñouse desde a AEPD a campá "Un clic pode arruinar a túa vida", dirixido a concienciar sobre os riscos de reenviar ou difundir contido sensible, como fotografías ou vídeos de carácter sexual ou violento.

Compartir: