ARTICLE 1.- NATURALESA

Les VII Jornades de Juntes de Govern dels Il·lustres Col·legis d'Advocats d'Espanya són convocades pel Consejo General de la Abogacía Española, Amb caràcter informatiu, al mateix temps que formatiu, per a tots els assistents a les mateixes, sense perjudici dels debats que puguin generar-se en el seu desenvolupament.

ARTICLE 2.- OBJECTE

Constitueix l'objecte de les presents Jornades la posada a disposició de tots els assistents a les mateixes dels més autoritzats coneixements respecte de les matèries que s'incloguin en el programa. Per a això es desenvoluparan les Ponències i Tallers que la Mesa de les Jornades estimi oportuns.

ARTICLE 3.- PARTICIPANTS

Podran assistir a les Jornades:

  1. Els membres del Consejo General de la Abogacía Española i dels consells autonòmics de col·legis d'advocats que no formin part de Junta de Govern.
  2. Els membres de les Juntes de Govern dels Il·lustres Col·legis d'Advocats d'Espanya.
  3. Igualment podran assistir, prèvia la corresponent inscripció, amb veu però sense vot, els membres de la Junta de Govern de la Mutualidad de la Abogacía, Els membres de la Junta de Govern de la Confederació Espanyola d'Advocats Joves, així com els secretaris tècnics o els responsables dels col·legis d'advocats i dels consells autonòmics de col·legis d'advocats.
  4. Per invitació de la Comissió Permanent de Consell, podran assistir, en qualitat d'observadors, amb veu però sense vot, aquelles persones la presència, per la seva especial significat i rellevància, s'estimi convenient.

La inscripció s'ha de formalitzar, en la forma i lloc que es comunicarà oportunament, abans de l'15 d'abril de 2017. La inscripció comporta l'acceptació, per part de l'inscrit, de totes les disposicions que regulin les Jornades, en particular de el present Reglament, així com de les decisions dels òrgans de govern de Consell.

ARTICLE 4.- ÒRGANS DE LES JORNADES

Els òrgans de les Jornades són els següents:

  1. L'Assemblea.
  2. La Taula de les Jornades.
  3. El Comitè de treball d'activitat congressual.

El desenvolupament de les Jornades, així com els òrgans de les mateixes, depenen de l' Consejo General de la Abogacía Española, I la seva tasca es durà efecte de conformitat amb el que preveu el present Reglament.

ARTICLE. 5.- L'Assemblea

És el màxim òrgan de les Jornades, i estarà integrada per tots els participants, sent presidida per la presidenta de la Taula de les Jornades o persona en qui delegui.

ARTICLE 6.- LA MESA DE LES JORNADES

És l'òrgan rector i responsable de les Jornades i en depenen tots els serveis i òrgans de les mateixes, de les que n'ostenta la representació col·legiada. Està constituïda per la Presidenta, el Secretari General, el vicesecretari general, el tresorer, el Degà de l' Ilustre Colegio de Abogados de Granada i la presidenta de la Confederació d'Advocats Joves, podent assistir com a convidat el conseller responsable de l'ORI.

La Taula proposarà el lloc de celebració, aprovarà la data de celebració, la partida pressupostària, l'adjudicació de la Secretaria Tècnica, la planificació estratègica, l'estratègia de comunicació i l'organització tècnica dels recursos necessaris per complir aquest pla, inspirarà la filosofia de l' esdeveniment i donarà seguiment a les activitats realitzades pel Comitè de treball d'activitat congressual.

Correspon a la presidenta la convocatòria de la Taula, fixar l'ordre del dia de les seves reunions, sotmetre a l'aprovació l'acta de cada reunió, dirigir els debats i determinar, si s'escau, les alternatives de votació, tenint, en tot cas la Presidència de les jornades.

La Mesa es considerarà constituïda vàlidament sempre que, si més no, assisteixi la presidenta o qui el substitueixi, i dos components de la mateixa, i els seus acords s'adoptaran per majoria dels assistents, gaudint la presidenta de vot de qualitat.

ARTICLE 7.- EL COMITÈ DE TREBALL D'ACTIVITAT CONGRESSUAL

Serà dirigit pel Vicesecretari General i està format pels consellers designats per la Presidenta de Consell per a l'activitat congressual, la degana de la Ilustre Colegio de Abogados de Vigo, el Degà de l' Ilustre Colegio de Abogados de Granada i la presidenta de la Confederació d'Advocats Joves. El Comitè de treball executarà les accions necessàries per a la planificació, organització i desenvolupament de les Jornades.

El vicesecretari s'encarregarà de coordinar l'organització de les Jornades amb l'empresa a la qual s'adjudiqui la Secretaria Tècnica de les mateixes, en estreta col·laboració amb el Ilustre Colegio de Abogados de Granada, Seguint en tot moment les directrius de a Taula de les Jornades.

Així mateix tindrà com a missió organitzar i impulsar les ponències, per això designarà un responsable de cada Ponència, qui estarà auxiliat per les persones que intervinguin en el desenvolupament i exposició de les mateixes.

ARTICLE 8.- PONÈNCIES I COMUNICACIONS

Els ponents hauran de lliurar a l'Vicesecretari General, abans de el 15 de març de 2017, els documents bàsics que integrin cada Ponència per a la seva difusió a les Juntes de Govern i Consells Autonòmics.

Es podran aportar comunicacions per les Juntes o per algun dels seus membres, que hauran de ser enviades per correu electrònic a l'adreça que oportunament s'informarà, vencent el termini per a això el 30 d'abril de 2017. Tot seguit es donarà l'oportú trasllat als responsables de les Ponències, els que decidiran la seva incorporació total o parcial a el text de la Ponència abans de el 15 de maig de 2017.

ARTICLE 9.- Desenvolupament de les PONÈNCIES I DE L'ASSEMBLEA

Constituïda la Ponència, el responsable farà una breu introducció i presentarà als ponents. Cada ponent desenvoluparà el textoo elaborat en 15 minuts. Les comunicacions que no hagin estat incorporades a el text de la Ponència tindran l'opció d'exposar-ho breument. Finalitzada l'exposició, s'obrirà un col·loqui o debat sobre el tractat amb intervencions breus i concises.

Tancat el debat, la Mesa de les Jornades redactarà les conclusions que seran elevades a l'Assemblea.

Constituïda l'Assemblea el Secretari donarà lectura a les Conclusions de cada Ponència, a continuació es procedirà a votar, s'entendran aprovades per majoria simple dels jornadistas.

Després de la finalització de les Jornades, seguirà un debat obert al web de Consell fins el 31 de juliol de 2017.

ARTICLE 10.- TALLERS

Se celebraran nou tallers sobre "Bones pràctiques col·legials". A cada taller s'exposaran de tres a cinc experiències, seleccionades d'entre les propostes presentades per la Taula de les Jornades. Cada Col·legi tindrà 10 minuts per a l'exposició. A la fi de cada taller es triarà la millor bona pràctica d'aquest camp.

ARTICLE 11.- LLOC I DATA DE LES JORNADES

Les Jornades que regula el present Reglament es celebraran a la ciutat de Granada durant els dies 31 de maig, 1 i 2 de juny de 2017.

Organitzadors
patrocinadors
Col·laboradors i expositors
Transportistes preferents