Blog de Comunicació, Màrqueting i Coaching

Advocac-IA enganyosa

22/04/2024

Advocac-IA enganyosa

Per Francisco Pérez Bes Als Estats Units ja s'ha produït el primer cas en què el regulador ha iniciat un procés sancionador contra una campanya publicitària que afirmava fer ús d'intel·ligència artificial quan, de fet, no ho feia. Hi ha risc que aquest tipus de situacions passi a Espanya?

05/04/2023

Com pot impactar el ChatGPT als serveis legals?

Per Eugenia Navarro
Els assistents virtuals han arribat per quedar-se i xat GPT té un impacte significatiu als serveis legals. En aquest article, l'autora considera que “l'advocat no serà substituït però la manera de prestar serveis jurídics tindrà múltiples formes i models”.

28/03/2023

Sóc advocat: he d'estar a TikTok?

Per Lidia Zommer
El cor d‟una estratègia de comunicació reeixida rau en comprendre i abordar les expectatives de cada públic objectiu. L'autora aporta consells per guanyar l'atenció de les persones a qui s'adrecen els professionals de l'advocacia.

21/03/2023

El renéixer de la publicitat subliminal

Per Francisco Pérez Bes
L'autor recull unes referències a la legislació que qualifica la publicitat subliminal com a il·lícita. I demana que es prevegin sistema de protecció dels ciutadans davant d'una tecnologia que es pot utilitzar per manipular el comportament humà.

07/03/2023

L'oració, breu i fervorosa

Per Rafael Guerra
Tothom dóna per suposat que aquests, els advocats, han de ser breus als seus informes. Però, què hi ha dels jutges? Han de ser breus, ells també, a les seves sentències? Ho analitza l'autor en aquest article.

28/02/2023

Tipus per a la comunicació empàtica amb un potencial client

Per Óscar Lleó
La capacitat de percebre allò que una altra persona sentiria en la mateixa situació és un tret essencial del bon advocat. L'autor dóna alguns consells per convèncer el client que som el professional adequat.

21/02/2023

Estratègies per ser un advocat efectiu

L'efectivitat de l'advocat no és una cosa que només concerneix el professional de l'advocacia, sinó també els despatxos. L'autor explica com la definició de noves estratègies a l'organització del treball pot augmentar el benestar en l'exercici de la professió.

02/02/2023

Neuromàrqueting: com pot ajudar el teu despatx

Per Javier Lorente
No som conscients del que ens porta a fer les coses que fem, entre les quals triar un advocat. El neuromàrqueting és una ciència que analitza els patrons de consum i, sobretot, la presa de decisions dels clients. L'autor ens explica com pot ajudar aquesta disciplina els despatxos.

17/01/2023

Posant-nos a les sabates dels nostres clients empresa-#forlawyers

Per Cristina M. Ruiz
L'autora aporta unes línies per acompanyar les empreses i les organitzacions a integrar en la seva estratègia i gestió un enfocament sostenible sustentat en el compromís amb el medi ambient, la responsabilitat amb la societat, l'ètica i la transparència en la governança.

10/01/2023

La declaració de guerra jurídica

Per José Ramón Chaves
L'autor dóna algunes pautes perquè l'advocat comuniqui correctament al client el que significa el safarranxo de combat jurisdiccional, amb els seus avantatges i riscos.

21/12/2022

Adéu 2022!

Per David Mur
A punt d'acomiadar l'any, l'autor fa un balanç, en positiu, pel que fa a matèria de màrqueting, comunicació i desenvolupament de negoci.

08/12/2022

Quin tipus de sistema de retribució als socis és adequat per al teu despatx?

Per Lidia Zommer
Què tal està funcionant el vostre acord de retribucions al despatx? L'autora ens dóna alguns consells per ajudar a prendre la millor decisió tenint en compte com i quins esforços incentiva cada model de retribució.

4 de 43