Blog de Comunicació, Màrqueting i Coaching

Com deixar de ser un advocat perfeccionista i poc eficient?

14/05/2024

Com deixar de ser un advocat perfeccionista i poc eficient?

Por Salvador Cortés El perfeccionismo es uno de los rasgos inherentes a la personalidad de los abogados y una de las causas de la pérdida de rentabilidad del despacho. El autor aporta una serie de consejos para que los profesionales de la abogacía sean más felices y productivos.

08/05/2024

És possible el desenvolupament de negoci sense màrqueting i comunicació en un despatx d'advocats?

Per David Mur El màrqueting i la comunicació juguen un paper fonamental perquè les accions comercials siguin rendibles i realment impactin al públic objectiu. Ho desenvolupa l'autor en aquest article.

30/04/2024

No tinc temps per a res: el drama de les iguales

Per Lidia ZommerL'autora analitza els pros i els contres de les iguales (o la contractació de determinats serveis jurídics per una suma fixa mensual) i planteja uns consells per afrontar els seus desafiaments.

22/04/2024

Advocac-IA enganyosa

Per Francisco Pérez Bes Als Estats Units ja s'ha produït el primer cas en què el regulador ha iniciat un procés sancionador contra una campanya publicitària que afirmava fer ús d'intel·ligència artificial quan, de fet, no ho feia. Hi ha risc que aquest tipus de situacions passi a Espanya?

17/04/2024

Com impactarà la intel·ligència Artificial en el màrqueting jurídic i desenvolupament de negoci?

Per Eugenia Navarro
La IA té el potencial de millorar l'eficiència, l'efectivitat i la personalització del màrqueting jurídic en proporcionar anàlisis de dades avançades, automatitzar tasques rutinàries, optimitzar estratègies en línia i oferir serveis legals bàsics de manera automatitzada. Ho desenvolupa l'autora en aquest article.

09/04/2024

Nova retòrica per a la Intel·ligència Artificial

Per Rafael Guerra
L'anomenada Intel·ligència Artificial es troba en fase preadolescent i és el moment de començar a confeccionar-li una retòrica a mida. L'autor proposa una sèrie de consells.

02/04/2024

La comunicació de l'informe oral i la cita de jurisprudència

Per Óscar Lleó
La seva finalitat no és altra que donar llum en relació amb els fets i fonaments jurídics en què les parts donen suport a les seves pretensions una vegada practicades les proves pertinents. L'autor aporta una sèrie de consells durant la seva exposició.

19/03/2024

Quines són les soft skills d'un advocat d'èxit i que la Intel·ligència Artificial mai no podrà reemplaçar?

Per Berta Sants
La IA no podrà substituir les habilitats soft ja que es tracten d'habilitats interpersonals i socials, no relacionades amb coneixements tècnics, i que, juntament amb les competències tècniques marquen la veritable diferència entre un advocat d'èxit o no. L'autora exposa quines són les habilitats soft més necessàries per a l'advocacia.

12/03/2024

Bones pràctiques en retòrica judicial

Per Rafael Guerra
L'autor suggereix als jutges quines són les millors virtuts retòriques per millorar-ne la qualitat verbal.

26/02/2024

L'advocat conscient, alguna cosa per creure #forlawyers

Per a l'autora, l'advocat conscient és aquell que es demana quin és el repte i té aquesta capacitat d'abanderar inspirant des de l'exemple.
Quina empremta vols deixar? Quin serà el teu llegat? En aquest article es donen alguns consells per als professionals de l'advocacia.

20/02/2024

El jugador de pòquer que amaga tot advocat

Per José Ramón Chaves
Segons l'autor, aquest joc de cartes atorga un gran valor a la comunicació entre les parts, a l'estratègia de la conducta ia la valoració de riscos. I analitza en aquest article les analogies amb l'advocacia.

08/02/2024

La marca personal de l'advocat com a base per al desenvolupament de negoci

Per David Mur
Hi ha molta confusió sobre què significa tenir una bona marca personal: popularitat, ser el millor de la classe, aparentar…. L?autor aclareix què és i com desenvolupar-la.

30/01/2024

15 consells a advocats joves per fer desenvolupament de negoci

Per Lidia Zommer
L'autora aporta algunes recomanacions i una conclusió poderosa per a tot associat d'una firma a qui agradaria aportar clients i assumptes al despatx.

1 de 43