13 febrer 2019

Els cursos en línia de Dret passen la prova si s'ensenya bé, diuen els experts

Les habilitats per ensenyar Dret en línia no són diferents de les que es necessiten per a l'exercici de el Dret. Les dues requereixen escriptura concisa, arguments ben organitzats i la capacitat de parlar sense por, diu Ellen Murphy, degana assistent de tecnologies de la instrucció i disseny a la Facultat de Dret de Wake Forest University.

I malgrat els estereotips que aquestes ofertes en línia són de baixa qualitat, Murphy diu que quan els cursos es donen bé, els estudiants i els professors poden tenir fins i tot millor connexió de la que tindrien en classes presencials.

En els cursos en línia, afegeix, "no et pots amagar a l'última fila".

A l'agost, l'estàndard d'acreditació per a l'educació a distància d'ABA (American Bar Association) va ser revisada, i ara les facultats de Dret poden oferir fins a un terç dels seus crèdits en línia, inclosos els de el primer any, mentre que abans només es podien oferir fins a quinze, i només per a alumnes que hagin superat el primer curs de carrera.

Barry Currier, el director d'ABA per acreditació i educació legal, diu que moltes facultats de Dret estiguin probablement considerant oferir cursos en línia o incrementar els que ja tenen. Alguns d'aquests centre que ja estan acreditats són la Syracuse University College of Law, la Universitat de Dayton School of Law i la Southwestern Law School. També la Mitchell Hamline School of Law té un programa en línia des de 2015.

Quan se li va preguntar si espera veure en un futur un curs de Dret completament online, va contestar que de moment cap escola o facultat ha intentat demanar una acreditació per a això.

"No està fora dels estàndards, però crec que encara estem una mica lluny d'això. Dependria del que hagués en la proposta ", diu.

Un antic degà de la Facultat de Dret de Concord, que no té acreditació de l'ABA diu que hi ha un ventall de qualitat en cursos de dret en línia, així com la hi amb les classes presencials. A més, no creu que hi hagi cap assignatura més indicada per a ser impartida en línia que altres.

"És qüestió de com de bé es plantegi i executi el curs", diu Currier. "Pots tenir una classe que sigui en temps real que sigui bàsicament un diàleg socràtic".

 

Fotografia de smolaw / Shutterstock.com.

William H. Byrnes, que va començar a impartir classes onlune el 1994, diu que donar-les de forma correcta inclou una important inversió en teconologia i formació per al professor.

"Crec que si una Facultat part de" quants diners puc fer ", no sona molt bé pedagògicament. Un munt de facultats de Dret només volen posar una càmera a el fons de l'habitació ", diu Byrnes, un antic professor executiu i degà associat per a projectes especials en la Texas A & M University.

La majoria dels programes avançats de carrera inclouen algun tipus de formació en línia, inclosos els d'infermeria i educació, diu Barbara Treacy, professora adjunta a la Universitat de Harvard, el treball inclou consultoria de formació en línia amb universitats. Les Facultats de Medicina, equipament tècnic, aprenentatge asincrònic en els seus cursos de moltes maneres, però no hi ha un estàndard similar a el de les facultats acreditades per l'ABA, d'acord amb el Departament de Relacions amb la Premsa de l'Associació de Facultats de Medicina Americanes.

"Hi ha molts exemples de diplomes de baixa qualitat que fan servir tecnlogía en línia", diu Treacy. "La formació a distància ben feta no és una drecera sinó una cosa bastant exigent."

En Wake Forest, un professor de concursal recentment va usar eines d'aprenentatge en línia per fer streaming de processos judicials en temps real. La casi també va seguir el procediment contra PASTURAR, i el jutge encarregat va parlar diverses vegades amb els alumnes al llarg de l'semestre, diu Murphy, el pla és anar afegint més cursos online.

A més ha impartit cursos de responsabilitat professional en línia. Les classes inclouen lectures i vídeos curts d'ella considerant conductes de comportament professional.

"Havien de estudiar cada cas en sis dies. No ens importava quan ho fessin, però ens ajuntaríem en un moment acordat i treballaríem junts ", diu Murphy. Afegeix que en la seva Facultat, molts professors de Dret s'imparteixen classes en línia amb un lemento de sincronia que no compta com presents als alumnes si les seves càmeres i micròfons estan pagats.

"Molts professors inverteixen la primera classe en com han d'aparèixer els estudiants al vídeo", afegint que probablement no sigui el més indicat que se'ls vegi a la cambra menjant o atenent a les seves mascotes.

"No vull que us distregui el vostre gat, i això pot ser una distracció per a altres", diu. "M'encanta quan els estudiants presenten als seus fills, pot ser molt divertit".

Comparteix: