Preguntes freqüents: Sistema d'Accés Únic de l'Advocacia

Va a d'aparèixer per pantalla el compte de correu a la qual es va ha enviat la nova contrasenya.

És un compte de correu electrònic és la que has introduït en el formulari de registre o la que ja consti en els registres de l'Advocacia perquè l'has facilitat al teu Col·legi d'Advocats en el cens o certificat ACA.

Si l'adreça de correu electrònic a la qual t'hem enviat la informació no la tens activa, o no tens accés a ella i vols canviar pots fer-ho:

  1. Si ets col·legiat, adreçant-te Col·legi d'Advocats.
  2. Si no ets col·legiat, sol·licitant-través del formulari de contacte al nostre web.

La verificació de l'acompliment de la política de seguretat de les contrasenyes es realitza una vegada que s'ha s'introdueix la contrasenya 2 vegades (inicial + confirmació).

Assegura't que has introduït la contrasenya 2 vegades perquè es faci la verificació de la política de seguretat de contrasenyes.

Si estàs identificat en el sistema. Es mostrarà el teu nom a la barra d'opcions a la part superior dreta. Per exemple "Hola LUIS".

Sí. El sistema permet disposar dels dos sistemes d'identificació actius simultàniament.

Tingues en compte que hi ha alguns serveis que requereixen l'autenticació segura de la condició d'advocat o empleat per al seu ús, com per exemple, Passes a Presó, Sistema de Gestió de l'Advocacia (SIGA), BuroSMS i altres.

El missatge d'Accés no autoritzat es mostra quan no t'has registrat prèviament. En aquest cas has de realitzar el registre en el Sistema d'Accés Únic de l'Advocacia prèviament (veure apartat Registre).

Els Col·legi d'Advocats distribueixen carnets col·legials amb un xip electrònic amb la signatura electrònica ACA que només s'activa amb l'autorització de l'col·legiat.

Per a més informació accedeix a l' portal ACA.

Si aquestes experimentant un problema que no està recollit en aquestes preguntes freqüents, pots contactar amb nosaltres a través de aquest enllaç.