Preguntes freqüents: Portal de Serveis de l'Advocacia

És un espai personal en el qual es té disponible en una única pantalla els serveis i recursos a la teva mida per ajudar-te en el teu exercici professional.

Per utilitzar-lo cal registrar-se i accedir a l'apartat EL MEU ADVOCACIA. El sistema "reconeix" el perfil de l'usuari que ha accedit i li mostra els serveis corresponents.

El mateix usuari pot anar afegint o eliminant i configurant el seu espai amb les seves necessitats i preferències.

En Mi Abogacía tens disponible un apartat anomenat El meu Espai de Treball on pots incloure accessos directes als serveis i eines que més utilitzis.

També podràs veure els préstecs que tens actius en Biblioteca Advocacia, els cursos a què estàs inscrit, configurar Àrees d'interès i inscripcions a Newsletters de l'Advocacia.

MI ABOGACÍA està disponible per a tots els usuaris registrats.

Només has de registrar i identificar-te al web de Abogacía Española ai accedir a l'apartat EL MEU ADVOCACIA.

dins Mi Abogacía, A El meu espai de Treball, punxa en Configura

Pots canviar la selecció d'aquells serveis que vulguis que apareguin o no en meu Espai de Treball.

Punxa a Desa i tanca la finestra.

 

Per incloure un enllaç extern, només cal escriure la seva adreça web i posar-li un nom per identificar-lo. Prem Guardar accés.

 

Per configurar els teus Àrees d'Interès, punxa en Configura.

Pots canviar la selecció les àrees de les que vulguis rebre informació i tanca la finestra fent clic a Desa i Sortir.

Per cada àrea d'interès que tinguis configurada tindràs una pestanya des de la qual accedir als diferents continguts.

Des de Mi AbogacíaNavega fins a l'apartat Els meus Subscripcions i punxa a Configura.

Pots canviar la selecció dels Newsletters que vulguis rebre al teu email. Punxa a Desa i tanca la finestra.

Pots incloure els serveis del teu interès dins d' Mi Abogacía, A El meu espai de Treball, punxa en Configura

Pots canviar la selecció d'aquells serveis que vulguis que apareguin o no en meu Espai de Treball.

Punxa a Desa i tanca la finestra.

Accedeix al MEU ADVOCACIA i en MEU ESPAI DE TREBALL prem l'opció "Configura"

la pantalla 1

S'obrirà la pantalla de configuració. En el desplegable es dóna l'opció de triar el paper que vols consultar. Selecciona el paper i donar a "Desa" i Sortir.
Es recomana tancar la sessió i el navegador tornar a fer la identificació.

la pantalla 2

 

Accedeix al MEU ADVOCACIA i en MEU ESPAI DE TREBALL prem l'opció "Configura"

pantalla

S'obrirà la pantalla de configuració. En el desplegable es dóna l'opció de triar el paper que vols consultar. Selecciona el paper i donar a "Desa" i Sortir.
Es recomana tancar la sessió i el navegador tornar a fer la identificació.

pantalla

En cas que estiguis fent un registre d'usuari que ja estigui registrat prèviament s'indica que el teu usuari ja existeix. En aquest cas pots fer dues coses:

  • Si ja disposes de dades d'accés (certificat ACA i / o usuari i contrasenya) s'accedeix a la pantalla d'identificació (aquí).
  • Si no recordes les teves dades d'accés, pots recuperar la contrasenya prement a "enllaç".

Introdueix el teu NIF / NIE o número de passaport, accepta els termes d'ús i marca el requadre de "No sóc un robot" per rebre al teu correu electrònic amb les instruccions per finalitzar el procés. Fes clic al botó de "Restablir contrasenya".

En aquest pas mostra la confirmació d'enviament de correu electrònic a l'adreça prèviament registrada.

Recorda comprovar la teva bústia de correu electrònic i si no trobes el missatge, revisa la carpeta de SPAM o correu brossa. En el correu electrònic podràs trobar la contrasenya temporal i les instruccions per finalitzar el procés.

A continuació veuràs un exemple de correu electrònic que es rep amb la contrasenya temporal. Si prems a l'enllaç de l'missatge et portarà a la pantalla d'accés (login).

A la pantalla de login, introdueix el teu DNI, NIE o Passaport i la contrasenya temporal que ha arribat a través de l'correu electrònic.

A l'accedir amb la contrasenya temporal, que t'ha arribat a través de l'correu electrònic, et va a sol·licitar que la canviïs. Cal seguir les indicacions de el patró per a utilitzar una contrasenya amb un nivell de seguretat adequat.

Important: La verificació de la política de seguretat es realitzarà quan la contrasenya estigui introduïda 2 vegades (inicial + confirmació).

S'informa de l'correcte canvi de la contrasenya. Cliqueu a iniciar sessió

Un cop realitzat l'accés es mostra la següent pantalla en la qual si selecciones sobre l'opció de "Accés Serveis" et portarà a la pantalla d'inici.

A la pantalla d'inici de la Abogacía Española es mostra que estàs identificat al Portal indicant el teu nom a la barra d'opcions a la part superior dreta.

Un cop identificats al Portal, pots fer clic a l'apartat de "Serveis" i podrem accedir a el servei a què volem accedir.